select apro.id, apro.hu, apro.apro_keres, apro.apro_cim, apro.apro_megye, apro.apro_telep, apro.apro_kat, apro.apro_felado, apro.apro_email, apro.apro_telefon, apro.apro_ar, apro.apro_penznem, apro.apro_honlap, apro.apro_aktivdate, apro.apro_lejardate, apro.apro_engedelyez, apro.kepid, apro.tipus, apro.apro_kulso_kepek, apro.apro_kulso_defkep, apro.apro_kulso_reklamlink, apro.apro_telep, apro.seo, apro.apro_kat from objects_9 as apro where (apro.tipus=10 or apro.tipus=54 or apro.tipus=101) and apro.deleted=0 and apro.apro_kat=1873 and apro.apro_aktiv=1 and apro.apro_lejardate>='2025-02-23' and apro.apro_engedelyez=1 and apro.id=3365481
A Nysa 522 egy olyan játékautó fémből, amely 1:34 méretarányos kivitelben, nyitható ajtókkal, modell szintű kidolgozással készült. Néhány információ a tudásra vágyóknak: A ZSD autógyár a lengyelországi Nysa városában működött, itt gyártották a Nysa teherautókat 1952 és 1994 között. A nyolcvanas évekig összesen több mint 8000 autó érkezett hozzánk. N-sorozat és 520, a legtöbb pedig a Nysa 522 valamilyen változata. Mentőből futott a legtöbb példány, de létezett többek között teherautó, hűtöskocsi, kisbusz, sőt még tűzoltó autó is. Hofi Géza mondta a Nysáról, hogy csak egy dolog nem zörög benne: a halott. Nem volt egyszerű vezetni, kükönösen ha kanyarodni kellett vele. 80 kilométeres sebességnél gyorsabban csak a nagyon bátrak, illetve a rendkívül türelmesek tudtak haladni. Mentőkben a betegszállító térben nem volt fűtés, ezért a személyzet pokrócokkal, vesevédővel próbált védekezni a hideg ellen. A kezdeti oldalt szelepelt motorokat felváltó OHV vezérlésű erőforrások sem bírtak többet 100-120ezer kilométernél teljes felújítás nélkül. A mentőszolgálatnál a motorokat harmincezer kilométerenként cserélték, az autókat százharmincezer kilométerenként selejtezték.
Hirdesd ingyen eladó dolgaidat, szolgáltatásaidat országos apró hirdető oldalunkon, vagy találd meg álmaid ingatlanát, autóját, állását vagy bármi egyéb vágyálmodat ezernyi hirdetés között!