Kategória: Munka, állás
Honlap:
Részletek...Internet hálózat kiépítésével foglalkozó pécsi cég
Irodai asszisztenst keres , home office lehetőséggel.
Főbb feladatok:
A számlák formai és tartalmi elemeinek és kellékeinek ellenőrzése a hozzá tartozó teljesítési igazolások és szállítólevelek alapján.
Iroda adminisztratív, iktatási és archiválási feladatainak ellátása (levelek szerződések, számlák), szkennelése, lefűzése, naprakész aktualizálása, posta és küldemények kezelése.
Projektekhez kapcsolódó kifizetések, számlázási határidők, pénzügyi teljesítések figyelemmel kísérése.
Átutalások előkészítése.
Könyveléssel való kapcsolattartás, könyvelés előkészítése.
Álláshoz tartozó elvárások:
középfokú iskolai végzettség
microsoft Office programok (kifejezetten Excel) felhasználói ismerete
pontos, precíz, önálló munkavégzés
csapatmunkára való képesség
Amit kínálunk:
Céges számítógép
Céges telefon
Hosszú távú munkalehetőség
Versenyképes jövedelem
Várjuk jelentkezését fényképes önéletrajzzal az alábbi e-mail címen : kisviktoriahr@gmail.com